Hande34 Arkadaşlar merhaba 9+4 deyim be bu sabah uyandığımda yüzümde iğne batmış gibi küçük noktalanmalar olduğunu gördüm daha önce başına gelen var mı,teşekkürler
Ummugulsum_44 Hande34 bende 15+1 im uzun süredir lekeleniyor yüzüm benimde bir anda olmadı aceba hamilelikten mi ya bende burda durayım
poyrazkayraninnannesi Hande34 benim yüzümü görseniz halinize şükrederdiniz çok ciddiyim yüzüm resmen bir harita gibi öyle nokta falan değil asla.oğlum olacak 9 gün sonra nasipse.her geçen gün arttı lekenmem 1 liradan daha büyük parça parça lekelerim oluştu beni gören tanıdıklarım şok🙄🙄tek korkum doğumdan sonra geçmemesi
nazkz Bende de oluştu maalesef 29 haftadayım daha da belirgin hale gelebiliyor leke kremiyle önlem alın sürmeden dışarı çıkmayın artmasını engelliyor kremler. doğumdan sonra geçer diyorlar umarım öyle olur ☺️
Ummugulsum_44 Hande34 bekliyorum inşaAllah teşekkür ederim ☺️ birde bepantolü sorar mısınız rica etsem benim kontrol üme 1 ay var hamilelik te zarar verirmi bebeğe yüzüme çok kullanıyordum çok iyi geliyordu
Hande34 Ummugulsum_44 yazınızı şimdi gördüm bepantolü soramadım,bana madacasol verdi doktor,çok afedersiniz mide bulantısı yaşağıdığım için çıkarırken bazen yüzdeki küçük damarlar bu hale gelebiliyormuş:)
Ummugulsum_44 Hande34 onu da sivilce için kullanmıştım cildi yeniliyor deri değiştiriyor bi nevi ben gittiğimde sorarım inşaAllah teşekkür ederim ☺️