İyi akşamlar hanımlar 20. Haftamda bugün detaylı ultrasona gittim doktorum bebeği besleyen sol damarımda daralma olduğunu corasprin kullanmamı 24. Te düzelebilceğini söyledi onun haricinde gelişiminde problem suyunda bi problem yok çok şükür ancak teyzem ve annem takipsizlikten dolayı bu nedenden erken doğum ve düşük yaptılar bilmediklerinden dolayı ne yazıkki yaşayan düzelen var mı acaba aranızda 🙏🏻