Tugba_2190 Arkadaşlar 32 haftalik hamileyim ve kontorulume daha 2 hafta var 2 3 gündür kasklarımda agri ve baski hissediyorum ve sürekli tuvalete gitme ihtiyaci duyuyorum sizce normalmidir fikirlerinizi almak istedim.
Adanur Tugba_2190 dönmüş olabilir kasıkta baskı olunca baş aşağıda oluyo benimde öle dün söledi doktorum baş aşagıda oldgu için baskı ağrı oluyomuş vajinada dolulukta hissedersin
Ozican Tugba_2190 bebeğin kafası aşağıya dönmüştür çok normal baskı yapıyo 36.haftadayım tuvalette yaşıyorum resmen. Bir de dışarda bastırırsa tamam salıvermek istiyodun orda 🤣
Gamzexxii Tugba_2190 bende Bi kac gündür öyleyim canım ara ara geliyor İnternette doguma hazırlık kasılmaları yazıyor ama insan korkuyor yinede
Tugba_2190 Gamzexxii kesinlikle tedirgin oluyorum acile gideyim diyorum birsey yapmazlar diye vazgeçiyorum kontrol zamanimi.bekliyorim heralde 30 hafftadan sonra bu sekil kasılmalar oluyor diye düşünüyorum
Tugba_2190 Adanur olabilir hemde cok doluluk hissediyorum tuvalete giriyorum cikiyorum hemen yine girme ihtiyacı hissediyourm aşırı baski oluyor
Tugba_2190 Ozican inanki bende oyleyim geceleri zaten kabus gibi uyku muyku yalan oluyor tuvalet ihtiyaci yüzünden