Ste Kzılar öncelikle hepninize merhaba ben 13 haftalık hamileyim ve dün öğlen saatlerinde hafif bir Kanamam oldu bugünde çok hafif kahverengi kanamam oldu bu konuda bilgisi olan bana yardımcı olabilirmi şimdiden çok teşekkür ediyorum
Ebecik Ste Tam 13.haftamda benim kırmızı kanamam olmuştu ama doktor nerden geldiğini bile bulamadı sebebsiz. İki üç gün kırmızı kanadım .ama ilaç kullandım sonra geçti.kahverengi daha masum .bol su için ayaklarınızı kaldırım ve gerekiyorsa dr a gidin
Mujdeicel Ste bazen yerleşme kanaması oluyor bazen düşük belirtisi . Dikkat et kendine . Yine de bir doktora görün.
Mujdeicel Acilen doktora gitmelisin burada ne işin var kime ne soruyorsun? Kahverengi leke ve kanamadan bahsediyoruz . Bu tür şeyleri ciddiye al lütfen
Ste Mujdeicel doktorumu dün Aradım ama tatmin olamadım bana yerleşme kanaması olabilir Çarşamba randevun vardı zaten gel bakalım demişti bende Pazartesi’ye aldırdım randevumu malum hafta Sonu girdiği için doktora gidemedim ayrıca ben böbrek nakilliyim ve riskli bir Doğumun hamileliğim olacak bundan dolayı kendi doktorumdan başka bir doktora maalesef gidemiyorum
Ste Mujdeicel 13:30 da randevum var işallah bir sorun çıkmaz gece yine uyuyamadım ilgin için çok teşekkür ederim allah razı olsun 😊
Ste Mujdeicel doktora gittim cnm ve korkulacak birşey olmadığını 13. Haftalarda zaten kahverengi kanamaların normal olduğunu söyledi ve ultrasondan bebeğe Baktık herşey yolunda bebeğim maşallah kıpır kıpır 😊🙈😊 telaşlanacak birşeyim olmadığını söyledi çok mutlu oldum 🙈☺
Caciinnn Doktor git hemen ve mümkün mertebe dinlen canım doktor sana tatmin edici gelmezse Başka bi doktora daha gözük derim