Ucfjvukvfk bende geçen hafta 34+2 ile doğum yaptım benimde bebeğimin nefes problemi vardı artı cigerlerinde enfeksiyon oluşmuştu 1 hafta oldu çok şükür günden gune daha iyiye gidiyo en önemlisi ne olursa olsun üzülme ağlama senin sütüne ihtiyacı var bebeğinin en azından elinden birşey geliyor ben kendimi hep böyle motive etmeye çalıştım