Ben palmers kullanıyorum. Dustan cikinca da saf kakao yagi suruyorum. 36. Haftaya kadar hiç çatlağım olmadi. Bi ara bittiği için bi kaç gün kullanamadım. O arada karnımın alt kisminda çatlama oldu. Onları görünce hemen koşup tekrar palmers aldım, kullanmaya başladım. Su an 38. Haftadayım, yeni catlagim oluşmadı. Ki annem ve ablamin asiri sekilde catlagi var. Yani genetik yatkinlig8m da olmasına rağmen sadece kremi kullanmadigim donemde az bi çatlak oldu.