Gulsinemborek Arkadaşlar 40.haftadayım bugün kontrolüm vardı nst de düzenli olmayan sancılarım çıktı 50 60 civarında çok ağır olmayan adet sancısı gibi sancılarım var ve kahverengi bi lekelenmem oldu sizce doğum başlıyor olabilir mi
Kumsalinannesii Gulsinemborek olabilir canım günün gelmiş Dr a danış istersen biz ne desek boş ihmal etme 😉 sağlıkla gelsin ins
Gulsinemborek Kumsalinannesii amin canım inşallah doktor sancin sıkışırsa gel 5 dakikaya düşünce dedi ama benim 10 15 dakika da bir vuruyor