Merhaba güzel anneler benimde Doğu. Hikayemi yazma vaktim geldi sonunda size İlham olacağını düşünüyorum❤️ 40+1 günlükken sabah kalktığımda sanki böyle adetin ilk gününde olan kanama gibi kanamam vardı ama savcım yoktu ben eşimin gelmesini beklemeyi tercih ettim o yüzden ama bu arada hiç durmadım yerimde sürekli yürüdüm daha sonra acile gittiğimizde 4 santim olmuştu açılmam hemen yatış yapıldı ama bebeğin suyu azdı ve doktor bana suni sancıyla açılmayı desteklememiz gerektiğini söyledi eğer olmazsa sezaryen olacağımı söyledi ilk doğumum çok zır geçmişti normal di ama ben ne ıkınabilmiştim be sancıları karşılayabilmiştim ama bu kez okuduğum hikayelerden ilham alarak çok hazırdım saat 20’de de suni sancı takıldı ben doktorları o kadar iyi dinleyip o kadar iyi ıkındım ki saat 22’de doğuma başlamış 22’45’te dilimlerde dahil herşey bitmişti sadece 2 saatte doğum yaptım inanın buna hala bende inanamıyorum inanın yapmanız gereken sancı geldiği an derin derin nefes alıp vermek ve 2 dakika sonra geçeceğini düşünerek kendinizi motive etmek doktor ıkın deyince bütün gücünle ıkınmak da ayrı bi önemli sancı anında ıkınmak çok zor ama doktoru ne kadar dinlersek herşey o kadar hızlı gelişiyor inanın çok şükür kızım şimdi kollarımda ben çok iyiyim rabbim herkese kolay doğum nasip etsin inşallah uzun olmamıştır umarım 😊