Arkadaşlar progesteran 200 mg baslatti doktorum.
herhangi bir kanamam yok çok şükür, bebekte yerinde aşagida değil sadece kasiğim agirdiği için. Sizlere sorum etkileri nelerdir , Başın dönecek diyorlar cok uykun gelecek diyorlar fitilini al diyorlar ??? Siz neler yaptiniz ..