hulya4627 Canım, ben kullanmıştım 9-11 haftalar arası. Oral kullandığımda uyku, halsizlik, baş dönmesi yapmıştı. Ayrıca karaciğer değerlerimi de yükseltmişti. 17.haftada da kasılmam vardı bu sefer vajinal kullanmıştım, arkadaşların da yazdığı gibi akıntı halde geri geldi. Akşamları kullanmıştım, gündüz geri geldiği için. Yerinizde olsam peçete, günlük ped vb gibi ürünler kullanmazdım Gebelikte bunlar önerilmiyor bizzat doktorum söylemişti. Vücut ihtiyacını kullanıyor düzenli kullanıldığında. Uyumadan hemen önce yerleştir zaten uykuya dalmana yardımcı olacaktır. 😊