Mhtp41 kızlar amniyon sıvısı fazla olan var mı aramizda benim ki sinirday mis 24 dedi doktor normal mi bu 29 haftaligim bu arada
aslimutlu1 Mhtp41 benimde öyle canım . Suyum fazla . Seker testide yaptık. Bakalım persembe günü ne dicek doktor. Diyet yapmıyorum ama tatlı yemeyi kıstım . Sende tarlıya düşkünsen azalt biraz . Düzelir insallah
Giz89 Benimde 20. haftadan beri nerdeyse fazla suyum şeker yüklemesi yaptık normal 29. Haftadayız hala fazla ama diyet yapmıyoz
aniseamine13 Mhtp41 evet genelde şekerin yükselince sıvı fazlalaşıyor.. Ben 36 haftam dayım hala yüksek yapacak bişey yok yemeni içöeni biraz düzene sokmaya çalış karbonhidratlar ekmek un şeker hep uzak durman gereken şeyle
Mhtp41 aniseamine13 evt ya bu bir kaç haftadır çikolata yiyorum nedense kendimi tutamıyorum şuan kıstım onu da