Adet gunum gectikten iki gun sonra beta hcg yaptırdım 346 cikti ondan iki gun sonra yine yaptirdim 826 cikti fakat rahim duvarim icin bakarken biraz ince tedirginim bende 10 gun sonra gel bakalm dedi simdi bekliyorum ama dusuk olabilir mi sizce cok korkuyorum😔🙏🏻