Çok geçmiş olsun ilk gebeliğimde bende düşük yaşadım çok zor Allah yardımcın olsun ama biraz bardağın dolu tarafından bak şöyle ki hamile kalabildiğini biliyorsun çok şükür , benim kanamam yaklaşık 40 gün sürmüştü üstüne rabbim nasip etti aratmadı 🙏Kızım2 yaşında çok şükür 🙏🙏 duşuğün tek tedavisi yeniden hamile kalmak rabbim en kısa sürede nasip Etsın inş