tiniminianne Sedahmettt zoferi duydum canım ya allah şifa versin valla çok zor günler. 13+2 günlük olduk bizde dediğim gibi 1 haftadr falan rahatım 🤰🏻 doktorlar hep 3 4 ay olana kadar olur dediler
tiniminianne Hasret06 Tabii çok şükür canım ama işte herkes hayatında ilk defa böyle şeyler yaşadığı için evhamlanıyor ister istemez. Rabbim herkese hayırlı evlat, sağlıklı hamilelik nasip etsin
Pilatescadisi tiniminianne aynen canım yarın ikili tarama testim var doktoruma soracağım çok teşekkür ederim 🙏🏾