ZehraAlbayrak sancilar cok yuksek degilse neye dayanarak yatirdi yazmissiniz. Yazdiginizdan cikan anlami kendiniz bile anlamamissiniz. Ben iki universite mezunu,meslek sahibi,gebelik okuluna gidip bu konularda bilinclenecek kadar egitim almis bir insanim. İlkokul egitiminizi bilemem ama bilgi sahibi olmadiginiz konularda ahkam kesmeme konusunda bi egitimize ihtiyaciniz olabilir.