Gulbgn bende nerdeyse bir aydır böyleydim ağlıyor kusmam geliyordu kulaklarım a kadar yanma vardı şurup çiğneme tableti hiç fayda etmiyordu geçen gün özelde ki doktorum bi hap yazdı sabah ac karina alıyorum resmen şimdiye kadar işkence çekmişim yaa o kadar rahatladım ki o ilaç sayesinde buda bana tecrübe oldu..şimdi rahattım ama tabi kaç ay çektim o iğrenç yanmayı keşke erken gitseydim devlete ki sadece şurup deyip duruyordu.bence sizde doktorunuza sorun ben çok memnun kaldım