Deletedmom0079 Merhaba anneler bebeklerinizin kıyafetini kaçıncı haftada yıkadınız biz 28+1 deyiz erken doğum riski var gibi
Cokokuyan_dorukusunannesi48 Deletedmom0079 Normalde 30.haftadan sonra yapılır ama Erken doğum riski varsa herşeyini yıka hazırla.
Yaseminpinar Deletedmom0079 Sen başla canım anca yıkanıp, kuruyo, ütüleniyor. Ben 29da başladım 31 bitti. Hala bitmedi insan ağırlaşıyor haliyle 🤦🏻♀️
FerayeA Deletedmom0079 ben şuan 24 haftalığım aldığım bazı şeyleri yıkayıp ütüledim koydum kenara hepsi birikmesin diye 🤗
Ftm-Srgn Ben 30 da yikadim canim.Eger erken dogum riskin varsa canim bence yika ütüle bir kenara koyun en azindan içiniz rahat olur