Benimde prolaktinim çok yüksekdi bekarlığımdan beri öyleydi ve herkes dostinex verip bırakıyordu en son gttiğim doktor ımpryl diye bir ilaç verdi sonuçlarımdan sonra ve şuan 10 haftalık hamileyim dostinex de kullandım ama haftada bir değil iki tane içdim ben birde progestan kullandım foliwell vardı birde .