nagi Ay bunu yazmazsam olmazdi 😁 kizlar bende bi elti var anlatamam size.erken doğum riskim var diye hergün gelip yemek yapiyo bana.evimi toparliyo.utumu bile yapiyo.ama hamileyim diye değil hep böyleydi aramız.onun ihtiyacı oldugunda ben yetisirm benim ihtiyacım oldugunda oldugunda o yetişir saosun.bide iki eltinin eti bi kazanda kaynamaz derler.😊 simdi bebegime hazirlik yapiyo benimle birlikte.bide calisiyo kadin hem kendi gelinide hamile o kadar isinin arasinda beni de unutmuyo.Bi kere bile of demedi.geçen hafta hastanede yattim yanimda kaldı.sabaha kadar sancidan uyumadim ben.benimle birlikte bişey olur diye o da uyumadi.sabah esim geldi beni ona teslim etti sonra bide o halde ise gitti kadın.eltimin hakkını odeyemem.😊😍onu çok seviyorum ❤
AzizeGnaltay [bilinmeyen] bizimkide ben babaanne olmama çok gencim diyor duyduğundan beri genç kız triplerinde o hadi neyse benden 4 yıl önce evlenen eltim var ona inşallah sen doğurursun dedi gözüme baka baka 😔 sırası mı var bu işin Kimin vakti geldiyse onundur Rabbim kimsenin kucağını boş koymasında hamile bir kadına yapılmaz 😔 sizinde ağzınızın tadı hiç bozulmasın canım 🙏🏻 Bir ömür böyle anne gibi yanında olsun
kfulya1905 [bilinmeyen] yaaa aynen benim kaynanamda dünyalar tatlısııı. Zaten en içten sevgimle anne diyorummmm. 😍😍😍
birminikannesi [bilinmeyen] aman allahim bende diyordum ki kimse kaynanasini sevmiyor galiba 😂 sonunda kendim gibi birini buldum 😂 sende beni gordum kaynananda kaynanami gordum 😍😂 2. Torunu ama bendrn hevesli masallah 😍
Denizim [bilinmeyen] Ne guzel canim😍 cok sukur benim kaynanamda cok iyidir cok dusunur bende cok severim k😌🙏🏻 Esimden cok ararim kendisini😊
Nesomer [bilinmeyen] ohh be sonunda böyle bir yazı gördük. İnsan anne dediği birine nasıl düşmanıymış gibi davranır. Üstelik sevdiğimiz adamın dünyaya gelmesini sağlayan kişi sevmeseniz bile saygı duyun. Benim kayınvalidem de bana 1,5 aydır gözü gibi bakıyor. Kendi evlatlarından ayırmıyor. Hakkını asla ödeyemem. İyi ki varlar. Gelin-Kaynana değilde Ana-Kız olduk biz inşallah herkes öyle olur. Ben zaten kötüleyenleri hiç anlamıyorum. Biz ilerde bu görevi üstleneceğiz. Bu kadar düşmanlık niye!
baharclk Sydtrn Güzel bi yorum yapmissin ama sonunu batirmissin, sen kotuysen oda kotu olur diyerek arası kotu olanları zan altinda brakamazsin, kotu sensin, sen benim yasadigimi ne bilebilirsin, gunahim varsa senin boynuna o zaman bana kotu dediğin için.
Nesomer [bilinmeyen] Amin arkadaşım inş bende hep öyle diyorum. Hiçbirimizin ağız tadı bozulmasın inş 🙏🏼