Hafsa37 Hanımlar 3 gündür bebeğimin hareketleri çok az ve derinden hissediyorum daha öncesinde dışardan çok rahat hissediyordum tedirgin oluyorum başına böyle bişey gelen var mı 😞
snil Hafsa37 Bu haftalarda hareketlerin azalması normalmiş 🙂 Ara ara kendini hatırlatıyorsa endişe etmeyin bazen çok hareketli bazen tembel oluyorlar sanırım 😊
2202020 Hafsa37 haftasonu benimde 2 gün neredeyse zor hissediyordum şimdi grip oldum ondan mı oynamadı diye düşünüyorum şomdılerde çok oynuyo
fadimeozbas @Hafsa37 22 haftadayım nerdeyse ağlıcaktım o sert tekmeler güçsüzleşti 1 haftadır çok derinden az hissediyorum falan acayip öoralim bozuktu. Bugün bi baklava yedim tepki verdi sende dene istersen
Buket27 Mrb cnm bende bugun 27 oldum ama cok hissetmiyorum ilk gebeliğim belkide ondan arada hosedıyorum sadece