Askk 33+2 yim riskli gebelik olduğundan orayı tercih ettim orada takip oluyorum çok memnunum. Sancı odaları tek kişilik, normal yatakları da 2 ve tek kişilik var. Doktorları da iyi acil birşey olursa doğumhaneye gidiyorsunuz ilgileniyorlar. Yalnız özel gidiyorum ben. Normal poliklinik nasıldır bilmiyorum.