mmeleky Kızlar 23+3 günlük hamileyim göbek bölgeme ve sırta ağda yaptırmak istiyorm ama bişey olur diye korkuyorm siz neler yapıyosnz
elmdmr mmeleky canımm ben riskli gebeyim hep yatıyorum mecbur gittim yaptırdım kendim uğraşamazdım bi sıkıntı olmadı şükür
Canan_olg mmeleky Bende şimdilik kendim yapıyorum sir ağda özel bölge bacak koltuk altı falan. Okuduğuma göre hamilelik döneminde en iyi temizlenme yöntemi jilet ve tüy dökücülere göre
SelinErd0gan Bende her ay yaptırıyorum canım çok şükür bi sıkıntı çekmedim ama hamilelikte daha hassas olduğumuz için normale göre biraz daha fazla acıyor benim