Kızlar sağlık ocağında kan ve idrar testi verdim. Bugün doktorum kalsiyum ve D vitaminin düşük olduğunu söyledi. İdrarda enfeksiyon çıkmış ama ben yanma veya herhangi bi rahatsızlık duymadığımı söyleyince ilaç falan vermedi. Ben hiçbir şey anlamadım🤦🏼♀️ Sizce ne yapmalıyım ?👀