Fasulyem22 Bugün doktordaydım. Doktor bebeğin iri olduğunu perşembe günü sabah yatış yapalım dedi. Olur dedim ama hafiften te tirsiyorum açıkçası 😄 bu suni normal sancisan daha mı şiddetli oluyor. Birde bir öneriniz var mı