Sabah sol kasığım ve belim o kadar çok ağrıdı sancılandıki sanki doğuma gider gibi gittim çığlık çığlığa.. 😢 ne yürüyebiliyprum nede nefes alabiliyordum ilk defa canım bu kadar çok yandı . Doğumhanede serum taktılar o biraz rahatlattı. İdrar yollarında biraz enfeksiyon varmış o gaz sancısıyla birleşince öyle dellendirmiş beni 😢 20 haftalığız. Normalde kasıklarımda ağrı olyordu ama hiç böyle olmamıştı öleceğim sandım resmen😱 bide aç gitmiştim açlık şekerim 203 çıktı çok fazla 😔 yarın kendi doktoruma gideceğim o bakacak birde sonuçlarıma. Ben bugun normal doğum yapamayacağımı anladım daha bu sancılar böyleyse Allah bilir o nasıldır 😒 Rabbim kimseye böyle acı yaşatmasın .