Minik-mucizem123 Ayisigi bende onu kullanıyorum valla kusmaktan iyice halsiz düştüm ama bu folik sayesinde ayakta duruyorum. Gerçekten çok güzel
Ayisigi Minik-mucizem123 ilacdan mi canm yoksa gebelikden dolayi mi ilacdansa bende oyle bi yan etki yapmadi
Bsrsckn Lütfen bir daha araştırın folbiol 5 mg ve çok fazla internetten baktığınızda bile göreceksiniz 4 e bölün felan diyor . Hamile kalmadan önce eczaneden kendim aldım . Eczacı özellikle sordu hazırlık için mi hamile misin diye . Hamile olduğumu farkedince bırak mg çok yüksek dedi . Sinemustafa2008 Ncyncy
MssKrks Hamile kalmadan önce folidoce kullanıyordum. Şuan 7+4 oldum doktorum i mom kullandırtmaya başladı içeriği çok iyiymiş kızlar😊