bebegineasikanne Şu aralar çok moda bu dalin bebek kolonyaları, büyük küçük herkesin elinde görüyorum. Ben kızım için sadece şampuanun kokusundan olan bıcı bıcıyı almıştım ama bir kaç tane daha var. Onlar da güzel kokuyor mu, kullanan var mı 🐥
anayimbenana bebegineasikanne Ben de dalin bebek kolonyasının floral kokusu var onu seviyorum, parfüm gibi 😍
tiniminianne Ben gratiste koklamıştım ve dalın denince akla gelen kökü olan bıcı bıcı dan başkasını beğenememiştim. Bende saçlarıma çantama falan sıkıyorum bebek gibi kokuyor😂