Selam canlar 🙋♀️ Tayin nedeniyle Diyarbakır a geliyorum doktor olarak da Neval Yaman ı düşünüyorum ama 34 haftamdayim bu haftamda beni kabul eder mi? Doğum ücreti Neval hanımın ne kadar? En önemlisi hastalarına ilgisi nasıl iletişim konusunda tamdır der misiniz? Not:Lütfen postuma cevap verin 2 gün içinde Diyarbakırda olacam vakit kaybetmek istemiyorum.