SuleDoruk Açlık 84 1.saat 154 2.saar 78 çıkmış kızlar. Bu değerlere göre sonuç ne oluyor? Kendi doktoruma gidemedim. Merak ediyorum 🤔
Emin_e SuleDoruk 1. Saat 140 tan az olmasi gerekmiyor mu? Tam bilmiyorum verdikleri sonuc kagidindan boyle bir yorum yaptim
Elfida10 SuleDoruk eğer 50gr alırsan tokluk 1.saat 140 ı geçmemesi lazım heryerde bu böyledir. Benim 164 çıkmıştı doktor tekrar 100gr lık uyguladı fazla diye
Emin_e Ndrkbr ben ilk 50 lik aldim sanirim ondan 140 ustu olmamasi lazimdi dedi... 141 geldi ve 100 luk yapacagiz tekrar malesef:(