eknsnsr98 benim daha bebişim mercimek tanesi kadarken bile 4 boyutlu fotoğrafı var. Ozele gidiyorum Doktorum sağolsun her kontrolde 4d renkli fotoğrafını veriyor minigimin. Her hafta kontrolum olmasına rağmen birsuru fotoğrafı var. Benim söylememe hiç gerek kalmıyor ölçümler bittikten sonra doktorum önce bize gösteriyor sonra da fotoğrafını veriyor . O nasıl ozelmis anlamadım 🤷♀️