Eytu12 Kızlar dünden beri sol kasıgımın olduğu taraf yani dr bebeğin gördüğü tarafa yataktan kalktığımda afedersiniz lavoba ihtiyacımı yapıp kalktıgımda ağrı giriyor bu normalmidir ? Ağrı sanki bıcak saplanıyor tarzında oluyor bu arada 10+4 gün bugün
Deletedmom0810 Eytu12 Nerdeyse 18 haftalığız ben de oluyor genelde lavabodan sonra dediğiniz gibi 🙏🏻 Ama ben de sebebini bilmiyorum ya da bir sorun teşkil edip etmediğini
Cigdemm44 Eytu12 bazen rahim genişlediği için bu tarz ağrılar olabilirmiş yine de doktora sormakta fayda var. Yakınlarınızda sağlık ocağı varsa bi gidip sorun isterseniz
Eytu12 Deletedmom0810 ben cok acil birşey olmadıkça numarasına msj atma tataftarı değilim kotayı doldurmak istemem baksanıza sizede oluyormus :)
Deletedmom0810 Eytu12 benim doktorum çok kızıyor yazmıyorum etmiyorum diye senin endişe etmenden önemli değil hiç bişey diyor her seferinde 🙏🏻 Çok ilgili olunca ben aklıma takılanı soruyorum ama bu durum pek beni endişelendirmedi esasında hapşırınca da oluyor ya o tarz geçici bişey olarak gördüm ve çabuk geçince aklıma takılmadı 🙏🏻 Ayrıca kotayı doldurmak olarak düşünmeyin bir mesaj yazmak 20 saniye almaz ama sizin endişenizi bi anda yok edebilir 🙏🏻 Sizden önemli değil hiçbir şey bence
Kalinkaa Sol kasıkta benimde aynı oluyor kramp giriyor gibi bazen hapşurunca bazen ani kalkarsam yada bende bir sonraki randevumda sorarım die bekliyordum.
Ncyncy Bende 10+6 yım banada oluyor , klozetten kalkarken, oturup kalkarken, yataktan kalkarken kısa süreli bir kramp giriyor