Cyln_21 Merhaba kızlar 13 haftalık gebeyim bugün doktora gittim cinsiyet için erken dedi ama bebeğin kemik yapısı kız gibi hemde yüzde 80 dedi bende çok mutlu oldum değişmez değil mi yada kemik yapısına göre cinsiyet öğrenen oldu mu