Senemufuk Selam kızlar 31 haftalık hamileyim ve bir haftadır özel bölgemde şiddetli ağrı hissediyorum oturup kalkarken ayaktayken tabiri caizse sanki yere düşecek gibi bir ağrı bu kadarı normal mi acaba yaşayanlarınız var mı bu bir doğum belirtisi değildir dimi
Hll Senemufuk benimde öyleydi canm bol bol dinlen. Yürüyüs yapnca batmalar oluyordu. Soluma yatip bacak arama yastk koyunca biraz olsun rahatliyordum. Yinede doktorunla konus icin rahat etsin istiyorsan
Kedili_Anne Senemufuk canım bilgim yok ana başlığın görünsün diye yazıyorum. Umarım olumsuz bir durum yoktur. Geçmiş olsun 🍀
YDE Senemufuk bende 32 deyim bir iki haftadır bende de var. Ama benim sağ tarafımda var sanki varis ağrısıymış gibi bir ağrı. Varisim yok. Geceleri uyurken oluyor kalkıp yürüdüğümde geçiyor. cumartesi kontrolüm var doktoruma soracağım bence sizde sorun her ihtimale karşı
Deda Senemufuk Ben 24 haftalığım benimde ağrıyo doktoruma söylicem ilk hamileliğimdede böyleydi magnezyum ilaç vermişti☺️
Rmysa_29 Senemufuk benimde 1 aydır var ne yatabiliyorum ne yürüyebiliyorum aşağıda bebegim baya 38 hastalığım.
Senemufuk YDE valla daha yeni gittim kontrole ama yeni olmaya başladı ve merak ettiğim şey benim haftamda olup bunları yaşayanın olup olmadığı ama malesefki herkes gebelik dışındaki konulara yönlenmiş kimse pek cevap vermiyor allah yardımcımız olsun
BusraEmreYigit Magnezyum ve kalsiyum eksiklerinden ve bebeğin aşağı inmesinden dolayı olabiliyor demişti doktor. Benimde 30. Haftadan sonra başladı ağrılarım rahim batması, kasık ağrısı, bel ağrısı bunlar oluyor malesef:(