Ne yazacağımı ne diyeceğimi bilemiyorum kızlar dün akşam kanamam geldi ve hastaneye gittik bir gece yatış verdi doktor Sabah geldi beni muayene etti 3 kese ve kalp atışı gördü doktorda şoka girdi ikizlerim olduğunu öğrenmiştik zaten cumartesi günü kalp atışlarını görmüştük ama bir kanama alanı da vardı kese şeklinde megersem o kanama alanı 3 bebekmis şimdi ne yapacağımı ne düşüneceğimi bilemiyorum hem tüp bebek doktorum hem de takip eden doktorun bir tanesinin belli bir haftaya geldiğinde sonlandırılmasını daha doğru olduğunu düşünüyor üçünü birden taşımanın sağlıklı bir şekilde dünyaya getirmenin ve hamileliğin çok riskli olduğunu söylüyorlar dün akşam kanamaya üzülürken sabah bunu öğreniyorum artık ne diyeceğimi ne söyleyeceğimi şaşırdım sadece Rabbime sığınıyorum neyse bizim için doğru olan o yolu bize göstersin sizlerden de dua istiyorum ne olur duanıza talibim