kevserinannesi Kızlar aranızda ankara şehir hastanesinde dogum yapan var mı odalar doktorlar nasıl refaketçi kalabiliyo mu eşinizi alıyolar mı
Ezgi05 Doğum yapmadım ama 1 gece kalmıştım odaları çok temiz en fazla 2 kişilik ve refakatçi kalabiliyor tek şart bayan olması lazım
Elifaka Aleyy00 normal dogum mu sezeryan mi ? Sezeryan ise estetik mi normal dikismi en merak ettigim konu 👀
Aleyy00 Kubra0654 evet canım ama nöbetçi doktorlar çok başarılılar hepsi uzman oluyor sıkıntı yaşanacağını sanmıyorum yani
Aleyy00 Elifaka normal doğumsa gidişat sezeryan yapmıyorlar bir sıkıntı olmadıkça ama sezeryansa da dikişleri estetik diye biliyorum
Aleyy00 Kubra0654 baştan sona necati beye gittim çok çok memnun kaldım böylesine ilgili bir insan daha görmedim kesinlikle onunla devam edin😊
Elifaka Kubra0654 bende cok memnunum cok tatli insan mhrs den randevu alamiyrm 4 aralik gibi gitmem lazim 🙄 ulaş bey var doktorum yokkken ona gittim hic ii deil
Kubra0654 Aleyy00 cok saolun alah razı olsn bilgilendirdiniz 🤲 özel oda olanagı yok dimi belli ucret karsılıgında bazı hastanelerde oluyorya
Aleyy00 Elifaka doğum yapmamış olsaydım bugün bende gidicektim randevu için ama internetten alamamıştım bende yok gibi gözüküyordu
Elifaka Aleyy00 ilk dogumum sukur sezeryan ondan 🤗 normal dogum yapanlara da masallah o cesaret ebnde yoktu