Vitaminler vucutta depolanmaz ve fazlasi atilir. Yani fazla bile alsaniz birikmeyecek, ben de hamileligimin basindan beri decavit kullaniyorum, bir yan etkisi yasamadim hic. Diger ilaclari kan degerime gore veriyor doktorum mesela 6. Aydayim hala kan hapi almana gerek yok dedi kan degerim iyi oldugu icin... ama vitamine devam etmemi soyledi