Gizest mochi biz de düşündük ama anne sütü toplayıcı yazıyor yani emzirirken diğer memede biriken sütü topluyormuş sağma yapmıyormuş sütü az gelenler için. Kullananlar da aynısını söylüyor emin olamadım hani olur da erken doğum olur sütüm hemen gelmez sıkıntı yaşamayayım diye. Mochinin sayfasından da bilgi aldım ama teknik bilgi verdiler sadece. Sizin süt durumunuz nasıl?