tunanehir kizlar bu gün kontrol vardi cuma günü sabah 7de sezeryan dogum için yatış yapicam 37+6 da şükürler olsun insallah güzel kızıma kavuşmayı nasip etsin rabbim allah hepinizi sağ salim yavrularına tez zamanda kavuştursun insallah dualarınızı bekliyorum
tunanehir ZmrtDilaa benim kanala başı girmiş artik nisanında geldi nerde şancı cıktı cnm.bebiste iri olunca cuma günü sezeryan insallah
tunanehir Baloglum93 ilk doğumunda sezeryan çatım dar ve bebek kilosu 4000 üzeri oyuzden sezeryan bizim cnm mecburi yani