Ukalaade 2200 gram olduğunu öğrendim bugün kontrolde doktorum biraz kilosu az dedi sizler kaç kilosunuz hanımlar ??
NurBulut96 Ukalaade 36.haftada 2600 dü bebeğimiz bize de az dedi doktorumuz bol protein tüketmeye çalışıyoruz paşamla :)
Gulfem07 Ukalaade 🤔az gibi sanki benim 30+2 de 1800 gramdı ama benimki 1 hafta önde tabi.1600 falan oluyor sanırım 30.haftada.
Ftm-Srgn Ukalaade canim benim 34 de 2400 idi .Simdi 35+1 olduk .Kilosunu tam bilmiyorum canim.Nts ye hic girdinuz mi
Biyolog 2650 kg di 35+3te. Bi kaç gün önde gözüküyordu benim. Eşim ve ben iriyiz ondan olabilir dedi. Çok az değil kilosu minyon bebek olabilir sen yine güzel beslen canim
ZalovaLeyla Benimki kilolu galiba 2.800 dedi doktor bu gidişle doğuma kadar 4 kilo olucak diye korkuyorum 😞
Gulfem07 ZalovaLeyla sezeryansa tahmini 3700 falan olur 38 haftadan sonra aliyor doktor.Benim de önde 1 hafta 30+2 de 1800 du kaç olur merak ediyorum sezeryan istiyorum zaten sıkıntı değil erken doğmazsa tabi
Fzlt 35+5 de 2950 gram çıktı . 37+5 de sezeryan olucam o zamana kadar 3500 olur mu acaba ben daha geç alınsın istiyorum ama doktor gerek yok diyor
ozgeustun Ukalaade 34+5 de 2550 idi 36+0 da 2902. Son haftalarda asıl kiloyu alıyor bol protein beslen alır canım
Sahreyldrm Ukalaade 35+3te 2900dü ama 36-37 haftayla uyumlu diyordu 36da 3100 gramdi ve haftasına uyum sağladı
ZalovaLeyla ozgeustun ay inşallah. Çünkü haftaya 250-260 gram almış bebek. Doğumada daha 4-5 hafta var 😔
ZmrtDilaa 33 W 2200 Dü Dün Gittim 37 W 3000 olmuş amaa yanılma Oluyormuş kızlar 2 Aralık Sezeryan günüm inşşş 3500 olur 🙏🏻🤲