Zlyhkrt4 Arkadaşlar 12 haftalik hamileyim. Bu gün uyandım başım dönüyor du sabah. Şimdide karnım Agriyor ama temizlik yapıyorum kapıları sildim acaba ondan mi ağrıdı sizce normal mi:(
Kardelenyigit Zlyhkrt4 bende 12 hafta oldum ağrım sızım batmam oluyor bi bende mi diye endişe duyuyordum demek ki bu haftalarda oluyor
Civcivim_34 Zlyhkrt4 12 haftalıkta benim de karnım öyleydi adet agrısı gibi 13 oldum bu hafta şimdi de kasıklarıma ara ara sancı giriyor doktor normal dedi