Hazalgolbasi 9. Günüm hala geçmedi.
3x doktora gittim ilkinde agrı kesici ateş düşürücü verdi. İkincide antibiyotik üçüncüde şurup verdi.
Suan antibiyotik ve şurup kullanıyorum 9 gecedir uyku yok Boğaz agrısı kulak agrısı öksürükten. Denemediğim, içmediğim şey kalmadı. (Ihlamur, kuşburnu, pekmez, ballı süt, zencefil bal limon, taze meyve suları, ballı turp suyu vs.) hiç biri işe yaramadığı gibi geceleri daha kötü oldum. İnşallah çabuk atlatırsınız siz, bağışıklığım çökmüş diye düşünüyorum ben 🤧