Merhaba .. Gebeliğimin en başında tsh düşük,t3 ve t4 ise yüksekti .. Henüz beta 5.2 iken öğrendim troit oldğunu.. Endokrin doktorum propycil 50 mg verdi kullandım t3 ve t4 normale geldi ama tsh hep 0.01 de kaldı. 3 haftadır ilacı bırakmıştık yine tsh 0.01 t4 ise düşmüş doktorumda izinde bebekte sorun yaratır mı? Tiroit rahatsızlığı olanlar cevaplarsa çok sevinirim