Deletedmom0810 ha bide gelişim gerisi demeyi öğrenmiş gelene gelişim geriliği var deyip korkutup hemen anlaştığı mamayı yazıyormuş hadi diyelim benim çocuğumda gelişim geriliği vardı benim kuzenim de gitmiş o doktora onada gelişim geriliği var demiş onada mama yazmış bitane tanıdığın oğluna da yazmış aynı mamadan bütün çocuklar mı gelişim geriliği var herneyse kuzenimgile gelişim geriliği var deyip 4 tane denemelik mama vermiş o 4 tane mama kıza 4 günde 400 gr aldırmış bide geceleri düzenli uyuyan çocuğu çok huzursuz yapmış 4 gün sonra tekrar doktora götürmüşler doktor bak kilo almış demiş Allahtan enişte akıllı adammış 4 günde 400 gr alması normal mı sen ne biçim doktorsun ben çocuğumun pof olmasını istemiyorum demiş daha doktor diyormuş ki ama kilo almış neyse başka doktora götürmüşler o götürdükleri doktor da gelişim geriliği filan yok aksine akranlarından bile kilolu demiş maşallah kızı görsen tombul eğer bide o mamayı içseydi Allah bilir nasıl olacaktı çocuk