Ozlem-1 Merhaba bayanlar 7+6 haftalık hamileyim tüp bebek yöntemiyle ikiz bebeklere hamileyim ve progestan iğne kullanıyorum iç çamaşırımda kahverengi leke gördüm😔 sizce doktoruma gitmelimiyim
Deniz_1987 Ozlem-1 evet canım mutlaka doktoruna git en azından aklında şüphe korku kalmaz ama korkma her kanama düşük demek deyildir yerleşme kanamasıda olabilir bendede olmuştu ilk dönem kahverengi kanama, her ihtimale karşı bugün git doktoruna git canım
Heisenberg Ozlem-1 Evet gitmelisiniz belki dozunu falan arttırırlar yatışınızı yaparlar. Hiç vakit kaybetmeyin🙏🏻 Allah yardımcınız olsun💛
Aysegulyeter Ozlem-1 cnm bende tup bebek hamilesiyim. O haftalarda bendede lekelenme cok oldu ama cok sukur doktor sknti gormedi. Ama 1 gun hastanede yatirmisti. Bi git doktora ne olur ne olmaz. Genelde bunlar yerlesme kanamasi oluyor ama yinede tedbiri elden birakmamak lazim😊
Ozo34 Ozlem-1 bende tüp bebekle hamileyim başlangıçta benimde kanama ve lekelenmelerim oldu mutlaka dr gitmeniz gerekiyor progestan iğne verecektir ve sürekli yatacaksınız ben wc dışında kalkmadım. Benimde başlangıçta ikizdi ama 2. Kese gelişmedi tek gebelik olarak devam etti şükür 10 . Haftayı geride bıraktık ama çok çok dikkat ettim ayaklarını dik ve sürekli yat
Ozlem-1 Hepinize teşekkür ederim doktorumla görüştüm korkulacak endişe edilecek bi durum yok dedi çok şükür ikiside sağlıklı 🙏😇