Hkmt Essem canim bence sen olayi ters anladin plasentan bebeğin eşi rahime yapisirsa bu iyi birsey degildir yukarida olmasi gerekir plasentanin doktorun dediklerini yanlis anladin bence
Essem Hkmt rahim duvarının yukarisinda ince bi zar oluyormus oraya yapisik olmali dedi benim anladigim buydu iste canim bakalim 3 hafta sonra gidcem
Essem Hkmt normal şartlarda rahim ic duvarina hafif sekilde yapisik oluyormus ve benimki ayrikmis yapisip yapışmaması durumu takip edilecekmis