Merhaba. 8 haftalık hamileyim. Aşırı derecede bulantım varken son birkaç gündür bulantı yokoldu. İçimi endişe kapladı bir anda. Kötü şeyler geliyor aklıma. Doktora da gideceğim yarın sabah. En azından ultrasonda görsem kalp atışlarını içim rahatlayacak. Bunu yaşayan oldu mu? Bu semptomlar durabiliyor mu ara ara?