Merhaba
11+4 hamileyim, dün geceden beni vajina dış kısmından bir baskı geliyor sancı gibi ama acı bir sancı değil, biraz önce de makattan sancı girmeye başladı saniyelik vuruyor geçiyor, böyle bir durum daha önce Yaşayan var mı? İnternetten biraz araştırdım normal diyor ama yine de fikri olan varmı diye sormak istedim.