Kızlar 37+6 haftalığım bugün takipli olmadıgım bi doktora gittim 3 hafta geriden geliyor dedi. Geçen cuma kendi doktorum bir hafta geri ama 3 kilo artık doğsada sorun olmaz demişti. Bugün çok moralim bozuldu. Kime inanacagımı şaşırdım. İlçede yaşıyorum özel hastanede yok. Gelişim geriliğinde ne oluyor