hilal_yener Kesinlikle kasık ağrısı falan değildir bebeğin olduğu yerde böyle bazen karnımda acı hissediyorum. Bazı kişilere sorduğumda hareket ediyorsa içinde karnına dokunuyorsa acı ondandır dediler yaşayan varmı bunu 12+6 haftalığım