Kızlar merhaba 👋 bugün doktor kontrolüm vardı 38 haftayız doktor vajinal muayene yaptı 1 cm açıklık var bebek yerleşmiş dedi herşey çok uygun ama sancım hiç yok sadece regli ağrısı gibi şiddetli ağrım var belim vs hiç ağrımıyor neler yapmalıyım yürüyüş ve skuat dışında lütfen tecrübelerinizi bilgilerinizi yazar mısınız 🙏